مشاوره و فروش خرید انواع آجر کوار

بررسی و معرفی آجر نسوز
در ساخت بنای یک ساختمان از مصالح مختلفی استفاده می شود که هر کدام قابلیت ها و کارایی های منحصر بفرد خود را دارند. آجر یکی از این مصالح است که به دلیل مقاومت بسیار بالا به عنوان متریالی اصلی در ساخت و ساز مطرح می باشد. به مرور زمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی کیفیت آجرها ارتقاء پیدا کرده و در حال حاضر آجرها در انواع مختلف با کارایی های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.

آجر نسوز از جمله آجرهایی است که این روزها مورد استقبال فراوان از طرف سازندگان و معماران قرار گرفته، زیرا زیبایی، کارایی و تنوع رنگ این محصول بسیار بهتر از آجرهای معمولی است. آجر نسوز کاربردهای متفاوتی دارد، از جمله پوشش جداره داخلی کوره ها، ساخت جدیدترین مدل های باربیکو، محوطه سازی، نماکاری ساختمان و دکوراسیون داخلی. این مدل آجر با تمام شرایط اقلیمی سازگار می باشد.

استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان
با کاربرد آجر نسوز در نمای ساختمان میتوانید اطمینان خاطر داشته باشید که نمای ساختمان شما برای نسل های آینده و فرزندان شما هم جذاب و همانند روز اول باقی میماند . البته این فقط در یک صورت امکان پذیر است و آن استفاده از آجر های نسوز با فرمولاسیون استاندارد و دارای استاندارد میباشد . متاسفانه سطح بازار از انواع آجر های نما با نام آجر نسوز پر شده است ولی کیفیت لازم را در دراز مدت ندارند و بعد از گذشت چند سال از زمان نصب تغییر رنگ داده یا تغییر شکل میدهند . جلبک میبنند یا شوره میزنند . توصیه میشود در زمان خرید حتما داشتن استانداردهای ثبات رنگ و ضد شوره بودن آجر نسوز را از فروشنده بخواهید .

انواع آجرهای نسوز
آجرهای نسوز انواع مختلفی دارد، باتوجه به نوع ماده استفاده شده در ترکیبات آنها، گستره‌های مختلی را تحمل می‌کنند. تا دهه 1960 از کربن و خاک نسوز برای پوشش کوره‌ها استفاده می‌شد اما امروزه با ساخت انواع آجرهای نسوز از آنها در پوشش داخلی کوره استفاده می‌شود.

1- آجر سيليسی ، 2- آجر نسوز ویژه ، 3- آجر آلومينيومی ، 4- آجر نسوز قلیایی 

لیست قیمت انواع آجر نسوز
 آجر نما نسوز علاوه بر مقاومت بالا در برابر حرارت، در مقابل عوامل جوی و محیط های اسیدی بسیار مقاوم است. آجر ۷۳۱ تعداد ۴۰ قالب در هر متر مربع با بندکشی ۱سانتی نیاز است.آجر ۵.۵۲۲ تعداد ۷۲ قالب در هر متر مربع نیاز است.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس : کوار

موبایل : 09177215835

ایمیل : info@ajorkavar.ir

آجر کوار ، خرید آجر کوار

آجر انواع مختلفی دارد.آجر ماشینی ، آجر فشاری یا پرسی از انواع پر کاربرد آن است. آجر فشاری به صورت دست ساز ساخته می شود و اغلب در مرحله زیرکاری و سفت‌کاری ساختمان قابل استفاده است. البته در بعضی مواقع از ظاهر سنتی این آجر در نمای ساختمان نیز استفاده می گردد. این آجر بعد از قالب گیری وارد کوره شده و پخته می شود. در گذشته از این نوع آجر در طاق ضربی نیز استفاده می شد که تقریبا منسوخ شده است.آجر پرسی در دیوارچینی ، قالب‌چینی فنداسیون، تیغه‌چینی ساده و گره‌چینی کاربرد دارد. آجرهای ماشینی دارای ۸ الی ۱۰ سوراخ هستند و این سوراخ ها به این دلیل در آجر قرار می گیرند که ملات سیمان در آنها نفوذ کند و دیوار ساخته شده با این آجرها مستحکم‌تر و مقاوم‌تر شود.ضمنا وجود این سوراخ ها به کمتر شدن وزن آجر نیز کمک می نماید. این نوع آجرها ترد و شکننده بوده و قابلیت تیشه کاری ندارند.برای اطلاع از لیست قیمت انواع آچر به صفحات مربوط مراجعه فرمایید.